Топырақ бетін дайындау
Геотекстиль дайындалған төселген топыраққа төселеді, беті тегістелуі, өсімдіктерден, тастардан, ағаш тамырларынан тазартылуы тиіс. Геоматаны төсеуден бұрынғы соңғы операция - 7.5 тонналық вальцовкалы катокпен топырақты қысымдау болуы керек.
Дайындалған топырақ учаскесіне 3-5 м еніндегі, 0.6-0.8 кг/м2 тығыздығы бар, үзілу жүктемесі кемінде 80 кН/м болатын күшті тканьдан жасалған геомата төселеді. Мата тұрақтыландыратын және антисептикалық сіңіргіштермен өңделеді. Ылғалды және батпақты топырақтарда жұмыс істеу кезінде су өткізбейтін қасиеттері бар геомата қолданылады. Материал төселетін дайындалған бетінде ашылады.
Мата жолдың жолағы бойымен немесе көлденең төселеді. Ұзын бойымен төсеу кезінде рулон бүкіл ұзындығы бойынша жайылады. Мата тегістеледі, ең көп керілу кезінде анкерлермен бекітіледі. Анкерлер жолақтың шеті бойынша әр 2-3 метр сайын орнатылады. Келесі жолақ үстінен жабылып, 20-40 см үстінен жабылады.
Жол киімін қалыптастыру
Жол киімін құру кезінде және қолданылатын инертті материалдың маркасы жобалық құжаттама анықтайды, қабаттар геотекстиль жолақтарымен бөлінеді. Әр түрлі төселетін материалдар үшін арнайы геомата түрі қолданылады: құм үшін 0.3-0.45 кг/м2 тығыздығы бар тоқылмаған материал, қиыршық тас үшін – 0.5-0.65 кг/м2.
Мата рулонның бүкіл ұзындығы бойынша жол насыпына 15-20 см үстінен жабылып төселеді. Геоматаның алғашқы қабаттары инертті материалмен қолмен немесе жеңіл дөңгелекті техника қолданып жабылады. Қабатты ұлғайту және қысымдау үшін мини жүктегіштер, жеңіл автогрейдерлер, 1.5 тонналық вальцовкалы катоктар мен пневматикалық шиналары бар катоктар қолданылады.
Асфальтобетон жабынына астын төсеу
Геотекстильді тікелей асфальтобетон жабынының астына төсеу - ең жауапты операция, дәл осы қабат көлденең жүктемелерді горизонтальды жоспарға бөліп беретіндіктен. Битумды геотекстильдің сапасы мен оның дұрыс төселуі асфальтобетон жабынының төзімділігіне тікелей әсер етеді, материал жарықтар мен шұңқырлардың пайда болуына кедергі келтіреді.
Бұл операция үшін битуммен сіңіргіш геотекстиль қолданылады, материал үстінен жабылып, шеттері газ жалынымен термиялық бекітіледі. Асфальтобетон жабынын төсеуден тікелей бұрын, геоматаның үстіне қыздырылған полимерлі-битумды байланыстырушы эмульсияның тең қалыпта қабаты жағылады. Эмульсияның шығыны – шаршы метрге 0.5 литрден аспауы тиіс.
Жол инфрақұрылымын жабдықтау
Жол құрылысында геомата откостарды, жол жиектерін, көпірлердің шығыстарын арматуралауға, дренаж жүйесін жабдықтауға қолданылады.
Арматуралау үшін 0.4-0.55 кг/м2 тығыздығы бар тоқылмаған материал қолданылады, 1.0-1.5 м еніндегі жолақтар үстінен жабылып, анкерлермен бекітіледі. Анкерлерді қолдану матаның алдын ала керілуін сақтайды, бұл жазық және көлденең беттерде қолданудың тиімділігін қамтамасыз етеді. Су өткізбейтін функцияларды атқаратын материалдың шеттері желім, мастикалар немесе желімді лента арқылы бекітіледі.